Pazartesi, Ocak 02, 2006

Ziyaretçim olma, refakatçim ol!


Tam olarak buna benzer birşeydi :|

Pazartesi sabahında hangi şarkıyı duyarsanız, o haftayı da etkileyen şarkı, o oluyor sanırım. Sabah sabah radyodan yükselen ses; "Ziyaretçim olmaaaaa, refakatçiim ooolll". Hayırlısı diyerek çayımı aldım ve güne erken saatlerde başladım. Yapacak dünya kadar iş var. Ama şimdi işten bahsetmeyeceğim.

Haftasonu rüyalarımdan bahsedeceğim. Böyle rüyalara pek alışık değilim.

Cumartesi gecesi, uykuya dalıyorum ve gözlerimi açtığımda yanımda kocaman bir aslan duruyor. Öyle böyle değil. Kocaman aslan yahu :D Yelesi, tüyleri, dişleri, kokusu... Aslanı en yakından geçen sene Medrano Sirki'nde görmüştüm. Hani, yakınlarda belgesel falan izledim de etkisinde kaldım desem, yok. O da değil. Aslanı ilk gördüğümde tırsıyorum ve işte şimdi s*çtık diyorum. Ama daha sonradan köpeğim Shift gibi bana bakınca, tamam diyorum, arkadaş olabiliriz bu ufaklıkla. Evde türlü yaramazlıklar yapıyor. Bir ara evin kapısına misafirler korkmasın diye "Evde aslan var" diye yazsam mı diye de düşündüm. Bu olayların tamamı başka bir yerde değil, yatağımın hemen kenarında gerçekleşiyor. Yani uyandığım yerde.

Ertesi gece.

Rüyadayım... Erken kalkıp tıraş olmam gerektiğini görüyorum. Aynanın karşısına geçip ıslık çalarak tıraş olmanın keyfini çıkarırken traş bıçağını kaçırıp, bıyıklarımdan bir parça alıyorum. "Olamaz" deyip, hepsini kesiyorum. Bıyıksız halime bakıp, "İlginç oldu. Bıyıklı iken daha güzelmiş ama" demekten kendimi alamıyorum. Sonrasında, "Nasıl olsa rüyadayım. Uyandığımda böyle birşeyle de karşılaşmayacağım" diyorum. Hatta saymaya başlıyorum. 1,2,3... Maalesef uyanmıyorum. Hımm, gerçekmiş diyorum ve birkaç günde eski haline gelir diye kendimi tesell, ediyorum. Altı üst bir bıyık işte. Ne de olsa kökü bende :D

Sabah uyanıyorum ve ilk iş, bıyıklarıma dokunmak... Yerindeler :D

Son birkaç gündür nedir bu rüyalar anlamıyorum. Anneme sorsam, kesin üstün açık yatıyorsun diyecek. O nedenle en iyisi blog'a yazıp baki eylemek.

Hiç yorum yok: