Pazar, Ocak 08, 2006

Cicitürk


İndirdiğim DivX filmleri izlemek için geniş ekran TV almıştım. Sağolsun bir yıldan fazla zamandır sayısız filmi büyük keyifle izledim. Ama son zamanlarda güzel TV dizileri olduğunu da duydum. Oturup netten indireceğime TV'den izleyeyim dedim ama bu sefer de anten konusunda bahtsız

Bu arada anten konusunda hep "bütün antenler beni bulur" derdim. Doğruymuş. Bulduklarımın hepsi adi çıktı. Koskoca TV'den faydalanamazken cicitürk'ün reklamı ile bu akıntıya kapılalım istedim. Web sayfası üzerinden kayıt oldum.

Aradan 3-4 gün sonra biri beni aradı ve sadece "Abi 6'sında sendeyiz" dedi. "Sen kimsin?" demeye kalmadan "Abi cicitürk'ten arıyorum" deyip kapattı :)

Gerçekten de 6'sında geldiler. Yani tam bir hafta sonra. Dedikleri saatte. Yarım saatte bağladılar gittiler. "Tamam mıdır? Şimdi izlemeye başlayabilir miyim?" dedim. Meğersem gidip açtırmaları gerekiyormuş ve akşama kadar sürermiş. Sadece TRT1 açıkmış. Akşama kadar TRT1 açık kaldı :)

Akşama doğru kanallar gelmeye başladı. O dizi bu dizi derken içinde kayboldum ekranın. Belgesel hastası olduğumu herkes bilir. Geceleri daha az uyumaya başladım. Bu cicitürk bana çok iyi gelmedi sanırım. Hayırlısı. Önerileriniz olursa dizi konusunda bana yazmanız yeterli.

2 yorum:

yunus dedi ki...

digiturk diyosun dimi? yoksa bizim mucit insanlarımız hacı kola'dan sonra bunuda mı yaptılar?

ShiftDelete dedi ki...

tabi tabi, digiturk'ten bahsediyorum. dizi teliflerine açığım. çok fazla dizi var. felicity var mesela dizimax'te fena değil gibi geldi.

not: klavyem bozuldu o nedenle büyük harfleri yazamıyorum. kabus gibi. hem de shift tuşu bozuldu :D