Cuma, Ocak 27, 2006

Türk Rambo


Kurtlar Vadisi Kuzey Irak filminin basın mensuplarına özel davetine katıldım. Diziyi son 20 bölümdür ilgi ile takip ettiğimden dolayı filme de ilgim herkes gibi yoğun oldu. Zaten başka hiçbir güç, sabah 11'de gösterilecek bir film için Kadıköy'den Etiler'e gitmeme sebep olamaz.

Filmin içeriğinden çok fazla bahsedip de heyecanınızı öldürmek istemem. Prodüksiyon olarak gerçekten başarılı buldum. Sonuçta dizi ile yakından ilgili. Karakterler, senaryo, vb. olduğu gibi karşımızda. Ancak dizideki teknolojiden ve görsellikten uzak olan sahneleri burada pek göremiyorsunuz. Onun yerine gerçek ağır silahlar, patlama sahneleri ile sık sık karşılaşacaksınız.

Filmi izlerken çoğu yerde gururumu okşayan sahneler de gördüm ama Memati karakteri bazen sinema salonunda kahkahalar atmama neden oldu. Sanırım filmi izleyince siz de bana hak vereceksiniz. Asla gülmeyen bir adamın bu kadar komik olmayı başarabilmesi de ayrı bir yetenek zaten.

Basın gösterimi için Etiler Uptown seçilmiş ve bana sorarsanız son derece yanlış bir yer seçimi. Lüks olmak için yapılan rahat koltuklar nedense hoşuma gitmedi. Temiz değildi ya da bana öyle geldi. Sinema salonları konusunda benim tercihim Tepe Nautilus'tan yana. G-mall da olabilir ;)

Filmden çıktıktan sonra birisi size gelse dese ki "Ahan da bu Amerikan askeri", oracıkta boğazlayabilirsiniz. Çok hassas konuların kullanıldığı filmin, sadece bir film olduğu asla unutulmamalı. Diğer türlü, haftalıkları biriktirip Kuzey Irak'a kafalarına çuval geçirilen askerlerimizin intikamını almak isteyen gönüllü milisleri gazeteden okumak istemiyoruz.

Son olarak filmdeki güzeller güzeli hanım kızın gözleri de ayrı bir film konusu :$

Hiç yorum yok: