Pazar, Aralık 04, 2005

Nice öğrenciler gördüm, aslında yoktular!



Sanal öğrenci olmak zor iş. Bilenler bilir, Sakarya Üniversitesi'nde öğrenciyim ama okula gitmiyorum. Bunu ben değil, okulun kendisi söylüyor.

Gelme Bush, gelme öğrenci...

Malumunuz, okulumuz internetten. e-MBA yani. Sadece finaller için okula gitmeniz yeterli. Size verilen kullanıcı adı ve parola ile derslerinize ve sınavlarınıza giriş yapabiliyorsunuz. Dersleri pek takip edemedim, çıktılarını aldım ve boş zamanlarda ya da yolculuk sırasında izlemeye çalışıyorum.

Gelelim sınavlara.

Aslında gelmeyelim. Bu sayfaları hem okuldan hem de sınıftan arkadaşlarım izlediği için burayı sansürlüyorum.

....

Sanal arkadaşlarımın olmasına gelelim o zaman. İlk kurulan e-posta grubunda "MSN'ler paylaşılsın" dendi. Biz de geleneği bozmayalım dedik ve MSN hesabımızı paylaştık. Sağolsunlar kısa zamanda eklediler ve her ekleyenle tanışmaya başladık.

- Merhaba, Emba'dan mısınız?
- Evet, siz de mi?
- Evet ben de. Ben bu okulun a.....q....

bir başka sohbet.

- Merhaba, Emba'dan mısınız?
- Evet siz de mi?
- Evet ben de. Size Karar Modelleri soruları var mı? Sınava giricem de.

bir başka sohbet.

- Merhaba, Emba'dan mısınız? (Bu sefer ben soruyorum)
- Evet siz de mi?
- Evet ben de. Ne kadar ilginç değil mi?
- Ne ilginç?
- Emba diyorum. Uzaktan, internet falan. (Sanırım aynı frekansta değiliz)
- Evet ilginç.
- İsim neydi? Nerden?
- Bir dakika eşim çağırıyor. (Yanlış anlaşılma ve kırmızı yanaklar, bu sahnede oynanıyor)

Çok ilginç arkadaşlarım var Türkiye'nin dört bir yanından. Hele biri var ki, benim manevi kardeşim oldu kendisi. Kısmetse finallerde görüşeceğiz onunla.

Hiç görmesem de, aylardır sınıf arkadaşım olan sanal öğrencilere burdan selam söylemek istiyorum. Ayrıca kanalınız aracılığıyla anneme de gelecek haftaya Sakarya'da olacağımı söylemek istiyorum. Beni merak etmesin.

Teşekkürler.

Hiç yorum yok: