Pazartesi, Kasım 28, 2005

Karakolda wireless var Cevriyem!


Off off, hayat zor diyerek değerli bir dostumu da burdan anmış olayım.

Başlığa gelince hemen açıklayayım; polis karakoluna uğramayalı ne kadar da zaman geçmiş. Geçtiğimiz Cuma akşamı bayan arkadaşlarımdan biri telefon açıyor;

"Sana çok yakınım, kaza yaptım yetiş"

Kendi ellerimle hazırladığım yemeğe son defa baktım ve montu kaptığım gibi taksi ile 10 dk. sonra olay yerine (olay yeri yalnız :p) vardım.

(Olayın özeti: Hanım arkadaşımızın kullandığı arabaya başka bir araç çarpmış ve hiçbir şey olmamış gibi devam ederken hanım arkadaşımız da çeviklik göstererek arabayı yakalayıp yolunu kesmiş)

Trafik polisi de ben geldikten 10 dk sonra geldi. Kaza yeri değiştiği için kendilerinin bakamayacağını söylediler. Üsküdar Doğancılar Polis Karakolu'na yönlendirdiler. Çarpan adama güvenemediğimiz için ruhsatını da yanımıza alarak :D takip etmesini istedik. Bu arada adam hala "çarpsam kesin farkederdim, herhalde ben çarpmadım" diye ruhsatı istiyor :)

Polis karakoluna gittiğimizde ise kendilerinin ilgilenemeyeceklerini, durumun trafik polislerini ilgilendirdiğini söylediler. Çözümsüzlüğe mi yoksa ruhsatını aldığımız adamı, CIA uçağına atılmış El-Kaide militanı gibi dolaştırdığımıza mı yanalım?

Hatırı sayılır kişiler, polis karakolundaki arkadaşları telefonla arayarak, aslında olayın kendilerini ilgilendirdiklerini hatırlatınca sağolsunlar hemen yardımcı oldular.

Tutanakları hazırlattıktan sonra diğer şöfor arabasının çizik olan kısmına bakıp bize duyuracak şekilde "Allah allah yauw, ben çarpsam kesin hissederdim. Nasıl oldu yauw?" diyerek söylenmeye devam ediyordu.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

hocam vaka kendı toyotanın da basına gelınce wireless in otesınde dıye dusunuyorsundur heralde :)