Pazartesi, Eylül 05, 2005

Evi kumruların basması

Koşuyolu'ndaki malikanemde sık sık karşılaştığım olaylardandır. Ne bulurlar benim evde anlamam. Önce mutfağa geldiler. Hatta 2 tanesi buzdolabın üstüne yumurta yaptı. Kış geldi kurtuldum derken bu sefer de havalanması için açık bıraktığım lazer korumalı penceremden içeri girmeye başladılar.

Şu anda bir fotoğraf makinesine sahip değilim ama teste gelen ürünlerden bir tane koparabilirsem en kısa zamanda fotoğraflarını çekip yayınlayacağım.

Bir de hemen karşıdaki komşuların diline de düştüm ben. İşe çıkarken, "Komşu o ne öyle sizin eve balkondan pencereden hep kumru giriyor?" diyorlar. Ben alıştım tabi artık. "Ha, onlar mı? Günah diye ellemiyoruz. Sevimli hayvanlar. Hadi iyi günler." demekle yetiniyorum.

Buzdolabın üzerine yuva yapan kuş, daha bir alem. Akşam dolaptan birşey alamadığım oldu nice zamanlar. Ya da usul usul yaklaşıyorum. Onu görmezden gelip başka yerlere bakıyorum. Daha sonra usulca kapıyı açıyorum ve alacaklarımı alıp yine başka tarafa bakarken usul usul uzaklaşıyorum ordan.

Nasıl bir anıları var bizim evde de ısrarla geliyorlar bilemiyorum ama sanırım bu sorunla bir süre daha devam edeceğiz. Allah'tan çiş yapmıyorlar hiçbir yere.

Hiç yorum yok: