Pazartesi, Temmuz 23, 2007

Uzun zamandır ben

Bloguma bir şeyler yazmayalı ne kadar fazla zaman olmuş. Burasını pek önemsememeye başladım ama arkadaşlarımın nikah törenlerine gittiğimde bir şey anlatırken "aaa o mu? ben onu blogunda okudum" demelerinden sonra Blogger'a olan saygım yeniden ayarı yemiş oldu.

Şimdi bu gelişmeleri kısaca özetledikten sonra buraya daha sık yazı yazacağıma dair Google'a söz veriyorum.

Kurucusu olduğum ShiftDelete.Net de büyümeye devam ediyor. Günde en az 500 bin sayfanın izlediği site için bir de ofis açtım 4. Levent'te.

Yüksek Lisans eğitimim devam ediyor ama uzun sürmeyeceğe benziyor.

Şu sıralar kavurucu sıcaklarda hem arkadaşlarımın nikahlarına yetişmeye hem de işlerimi kontrol etmeye çalışıyorum. Fotoğraf konusunda bu aralar biraz sıkıntılıyım. Çevremde fotoğrafları ben çektiğim için genelde karelerde ben olmuyorum :) Tüm fotoğrafçılar da bundan dertlidir herhalde.

Şimdilik kesiyorum ama sık sık buraya yazılar gireceğim.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Kesinlikle bloğunada zaman ayır. Seni bu şekilde tanımakta çok eğlenceli.

Adsız dedi ki...

Kesinlikle bloğunada zaman ayır. Seni bu şekilde tanımakta çok eğlenceli.

Adsız dedi ki...

Seni kutluyor başarılarının devamını diliyorum.