Cuma, Mart 02, 2007

Şu sıralar ben


Hilal ve annemle uğraşmak, en büyük zevklerimden.
Mesela Hilal'i yatağından kaldırmak, işkence yapmak :)
Ne demek istediğimi bu resim çok iyi anlatıyor. Zavallı Hilal :)



Tabii ki mutlu sonla bitiyor.
O bizim bi denemiz :)


Hamza bizim göz nurumuz. Annem, kardeşlerim ve
ben Hamza ile haftasonu geçirmek için can atıyoruz.
Oyunlar, şımarmalar derken vakit nasıl geçiyor anlamıyoruz.


Hamza ve Sultane Bababannesi :)


Zaman buldukça maçlara gidiyorum.
Ali Sami Yen'de bambaşka bir hayat var.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Ne kadar da tatlı
Afedersiniz size aşık olabilir miyim?

Adsız dedi ki...

"Annem, kardeşlerim ve
ben Hamza ile haftasonu geçirmek için can atıyoruz."
Yalaaaaaan!
Kaç kere geldiniz ziyaretime :)
Bu hafta sonu gin ama bekliyorum :)

.......... ..... dedi ki...

Bütün abiler aynı olmak zorunda mıdır ya ?

Abimin de en büyük zevklerinden biri beni uyandırmak!

Deli olucam ya ne istersiniz bizden ve uykumuzdan? :D

SERVİ,Ali dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
SERVİ,Ali dedi ki...

abi resimler genel olarak süper ve ne kadar içten birisin örnek bi insan oldun bana yaa :):) eskişehrden sıkı bir takipcinizim:)):

Unknown dedi ki...

YHa kardeş bu adı ben alsam