Pazartesi, Şubat 26, 2007

Yeni Ortadoğu Haritası ve Emin Hoca

Bu ara çok kitap okumaya başladım. Sabah servisle giderken ya da akşam gelirken elimden düşürmez oldum.

Okuduğum kitapları başkalarına anlatınca daha fazla aklımda kalıyorlar.

Bir de o kadar kitap okurum ama yazarları hafızamda tutamama gibi bir sorunum var. Ya çok kitap okuyorum ya da...

Son sayfasını gördüğüm kitaplardan biri de "Yeni ortadoğu haritası"

Kitap, bir söyleşiyi içeriyor. Emin Gürses ve Mahir Kaynak'a yöneltilen sorulardan bahsediyorum.

Emin Gürses, aynı zamanda Sakarya Üniversitesi'nde benim de hocam oluyor. Onunla yapılan söyleşiyi okurken nefes alıp dikkatimi dağıtmak istemedim.



Ne kadar bilgili, ne kadar analitik düşünebilen bir hocam var diye gurur duydum. Hatta kitap biter bitmez kendisine bir de e-posta attım ama babayı aldım :)

Mahir Kaynak'a yöneltilen sorular ve aldığımız ilk cevaplar ise bir önceki bölümün heyecanından ve gerçekliğinden çok uzak ve tekrar eden sözlerden ibaret olduğu için sıkıldığımı söyleyebilirim.
Hocama yazdığım mesajda, "bu düşüncelerinizi web ortamında da görmek isteriz" dileğinde bulundum.

Hiç yorum yok: