Pazartesi, Şubat 26, 2007

Hiç aklıma gelmezdi!

Bazen çok gereksiz şeyler düşündüğümü bilirim. Öyle ki, o kadar fazla şeyi aynı anda düşünmekten bazen uykum kaçar ya da başım ağrır.

Meğerse o kadar da uzun boylu değilmişim.

Hiç aklıma gelmezdi kuzenimin vefat edeceği.

Acılı ailesi, 2.5 yaşında bir yeğen, ve abla dediğim yengem... Önceleri inanamamıştım ama bu hafta yaptığım ziyarette anladım artık olmadığını ve gözyaşlarımı tutamadım.

Onun adını sık sık hatırlayacağım.

Allah, mekanını cennet etsin.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Başınız sağolsun

.......... ..... dedi ki...

Mekanı cennet olsun... Ölüm hepimiz için acı gerçek...

MURAT UĞURLU dedi ki...

hakkı başın sağolsun kardeş

MURAT UĞURLU dedi ki...

hakkı ben murat uğurlu kardeşim adem kardeşimizin ölümünü istanbulda 2007 uluslar arası vehbi emre grekomen güreş turnuvasında öğrendim başın sağ olsun kardeş duyar duymaz istanbuldan sakarya ya gitik beraberimde 3 tanade milli güreşçi arkadaşım vardı hakkı abiyi sevim yenğeyi anneni sultan ablayı abdullah abiyi adem kardeşimizin oğlu hamzayı kardeşin hakanı hilalı ve ismini zikredemeyeçeğim birçok akrabanı orada gördüm çok mutlu oldum ama seni orada göremedim 14 15 senedir görmüyorum özledim vallahi sakaryadan ailenle vedalaşıp ayrıldıktan sonra akaraya geldik 3arkadaş ankarada indik sizi ziyaret eden dünya şanpiyonu milli güreşçi baki yürüker arkadaşımız kırıkkalede bir tüp kamyonunun altına girerek vefat etti iki açıyı birden yaşamış olduk sağolsun mekanı cennet olsun ankaraya gelirsen beklerim ankara samanyolu fen lisesinde öğretmenim aynı zamanda ankara b.ş.belediyesinde güreş kulübünde alt yapıyı çalıştırıyorum.