Çarşamba, Ekim 12, 2005

















7 Ekim'de (WCG Türkiye Finalleri'nden bir gün önce) dergideki editör arkadaşlarımızla katıldığımız özel Conter Strike Source LAN Party'den bazı görüntüler. Dergide hep aynı haritayı oynadığımızdan oraya gidince acemilik çektik. Hatta yanımda Sinan (Level) vardı, ona "Silahları hangi tuş ile satın alıyorduk?" dedim, o ve diğerleri tuhaf tuhaf baktılar.

Dergide öyle bir haritada ( fy_dustdm) oynuyoruz ki, küçük bir yer ve silah satın alma gibi bir derdin yok. Her taraf silah kaynıyor zaten. Hem çabuk bitiyor(Soteciler için iyi değil) hem de oynaması çok zevkli. Aztec ve Dust, Dust2 oynarken biraz kasıldım ama sonradan iyi gitti herşey.

Tuğbek bir ara "Kasap SaDDaaaaaaaaM" diye bağırdı bana. Kesici aletlerle oynamaktan keyif alıyorum da üzerinize afiyet. Anlaşıldığı üzere nick; SaDDaM. Zamanımın olduğu günlerde nette de oynardım ama şimdilerde dergide bile oynamaya zaman bulamıyorum.

3 yorum:

İsa DOĞAN dedi ki...

Helal size ya ama bak "Silahları hangi tuş ile satın alıyorduk?" cümlene çok güldüm. Ayrıca ilk fotoğrafınında dergide yayınla bence. Bu arada HIB'in bi SaDDaM'ı varmış demek ki ABD duymasın bunu :)

ShiftDelete dedi ki...

Burası benim Blog'um :) Burda kimseye hesap vermek zorunda değilim. SaDDaM sempatizanı olduğunu dergide açıklayamam.

Adsız dedi ki...

ha baba ha! ver ha ver!