Çarşamba, Aralık 05, 2007

Bu nasıl bir bakış?













Geçtiğimiz Cuma günü Intel'in bir etkinliğine katıldım. Kulindağı diye bir yer. Istanbul içerisinde ama görüntü olarak Istanbul'dan da bir o kadar uzak. 30 küsür metre yüksekliğindeki ıslak kayalardan iple inişimi de böylece gerçekleştirmiş oldum.

Bol bol fotoğraf çektim ama fotoğrafçıların acı kaderi gibi, benim de az fotoğrafım vardı. Onlardan birine baktıkça gülüyorum :)

Yahu bu nasıl bakış?

Nuri Alço gördüm kendimi.


Bi gazoz ısmarlayayım mı?

5 yorum:

fish dedi ki...

şeyyy evet biraz kötü niyetli gibi olmuş bakışın ve olaya bakış açın :P ürkütmüyo değil hani..

Adsız dedi ki...

Manzara süper. Böyle bir yerde toplantıya katılmayı kim istemez ki!

Fotoğrafdaki bakışın hakikaten çok başarılı.:D

Adsız dedi ki...

Hakkı abi selamlar!Senin yanında Erol Taş kim be???

.......... ..... dedi ki...

Troy gazoz aleminin kralı bee :D

Kültür Mantarı dedi ki...

Kulindag Dagevi güzel bir yer gerçekten. herkese tavisye ederim. ancak konaklama için küçük gruplarla gitmek lazım. zira çok büyük bir yer değil.